Nullvisjonen Agder med et fantastisk tilbud til unge bilførere!

Hvert år gir Nullvisjonen Agder et fantastisk tilbud til unge bilførere i alderen 18-24 år. Vi er snart i gang igjen, og nå er det påmelding. Først til mølla….!

Du forplikter deg til å være et godt forbilde i trafikken, du skal signere en deltakeravtale hvor du skriver under på at du skal følge trafikkreglene og avstå fra narkotikabruk – og at Nullvisjonen kan innhente opplysninger fra Politiet om at du overholder reglene. Det er et krav at du har førerkort kl B i hele deltakerperioden fra februar til juni 2024.

Du skal delta i fire kveldssamlinger om trafikksikkerhet – en av dem er gjennomføring av 18Plusskurset med kjøring på glattkjøringsbanen og deltakelse i Trafoen, mens de tre andre dels er informasjon og delaktighet i aktiviteter, og tøff info fra noen som selv har vært involvert i trafikkulykker. Vi krever 100% oppmøte og deltakelse.

Hvis du gjennomfører – og overholder avtalen, kan du velge mellom en av to premier:

1. Sikkerhetsreparasjon av bilen din for inntil 5.000 kroner (forhold som påpekes i en PKK/EU kontroll)
  2. En drømmedag på Rudskogen med opplæring og kjøring i Porsche under ledelse av en av landets beste instruktører, reise og opphold inngår også i premien

For mer informasjon og påmelding – se her: https://www.nullvisjonen-agder.no/populaert/ungdomsprosjektet.html

Det er først til mølla som gjelder, de som kommer først får velge premie først – og blir det for mange påmeldte så får dessverre ikke alle plass…

Hele greia er GRATIS så hva nøler du etter?

• Kjør forsiktig, det er noen som er glad i deg!

Tom Erik Dønnestad | Regionleder | Nullvisjonen Agder, region Kristiansand